- Introducere în creativitatea publicitară
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Preda, Sorin (1951-2014 ) Responsabilitate: Sorin Preda Editura: Polirom Locul publicării: Iaşi Anul Ediției: 2011 ISBN: 978-973-46-2235-1 Descriere: 239 p. Note: Bibliogr. p. 235-237 Limba: Română Serie: Collegium. Relaţii publice şi publicitate Subiect: Publicitate Subiect: Advertising Clasificare: 659.1 Clasificare: 082.1 Collegium. Relaţii publice şi publicitate
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
670907
|
Sala de Lectură
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
65/P 90
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
689562
|
Secţia Împrumut pt. Adulţi
|
Împrumut
|
Carte tipărită
|
65/P 90
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică