- Marketing : concepte : aplicaţii şi studii de caz
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic
Autor: Deju, Mihai Autor: Harja, Eugenia Autor: Danu, Marcela-Cornelia Autor: Ţimiraş, Laura Cătălina Responsabilitate: Mihai Deju, Eugenia Harja, Ovidiu-Leonard Turcu, Marcela-Cornelia Danu, Laura-Cătălina Ţimiraş Editura: Alma Mater Locul publicării: Bacău Anul Ediției: 2011 ISBN: 978-606-527-124-1 Ediţie: Ediţie revăzută şi actualizată Descriere: 647 p. Note: Bibliografie p. 641-645 Note: Tiraj: 190 Note: Lucrarea a fost elaborată în cadrul proiectului POSDRU "Pregătire practică pentru piaţa muncii" Limba: Română Subiect: Concurenţă Subiect: Marketing Subiect: Analiza pieţei Clasificare: 339.138
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
![]() | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
DL/1967
|
Depozit Legal
|
Împrumut la sala de lectură
|
Carte tipărită
|
DL 220/2011
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică